Hier nog 'n rendertest, niet goed gecomposit;
*vogels doorzichtig
*zon er niet bij
*Blur slecht ingesteld XD
't ging voornamelijk even om 'n betere rendertijd, en een betere texture.
Wat zijn de verschillen rendertechnisch:
Deze render vs vorige render
2 renderlayers vs 1 renderlayer
6 minuten per frame vs 13 minuten per frame (langste frame)
720 p vs 1024x576
mét bump vs zonder bump
blurry schaduw vs te scherpe schaduw
kortom, meer kwaliteit voor minder tijd!!!
doe ff fullscreen, dan zie je de details ;)
rendertest 2 shot 1 from TreeLove on Vimeo.
Fakking lijp edje! Goed haalbare rendertijden en het ziet er nog vetter uit.
BeantwoordenVerwijderenyow dudes, ziet er goed uit! Een tip voor de belichting(ik weet niet of het final is): Het licht komt nu recht van voren en dat maakt het vrij plat, de truuk is als je personage naar rechts kijkt, het licht dan ook van de rechterkant te laten komen. Dan komen de vormen er veel beter uit en krijg je een stuk meer diepte in je afbeelding, omdat er dan meer schaduw over het gezicht heen valt.
BeantwoordenVerwijderenaah goeie tip, ja 'k had t licht links geplaatst omdat dan de vogels beter belicht werden, maar is 'n goeie tip, gaan we zeker naar kijken! Tis toch nog niet de final idd.. En de zon staat eigenlijk ook rechts dusss zit wat in :D Thanks!
BeantwoordenVerwijderengaat de goeie kant op! :D
BeantwoordenVerwijderen